Numele echipei este…

aprilie 14, 2009

Primul pas pe care l-am facut dupa formarea echipei a fost organizarea unui brainstorming pentru a alege un nume pentru echipa amintita.

Locul: parcul Cismigiu, o banca pe care cu greu am gasit-o libera

Data: saptamana trecuta, in mijlocul zilei

Personaje: eu, Vio, Cris, Oana si Andra

Subiectul „comediei”: alegerea unui nume potrivit cu personalitatile si exigentele noastre..un nume care sa ne exprime, un nume fain, un numeeee…doar unul :))

Buuun, dupa cateva minute de gandire, au inceput sa navaleasca ideile, ceea ce e bine, insa parca nu se mai opreau si deveneau de nestapanit…dupa ce am umplut o foaie cu o lista de posibile nume, a venit momentul decisiv: deci care va fi numele?

Mie imi place cel cu Neo…, mie imi place X, mie Y..Hai ca e fain X, dar parca Y e mai amuzant!

Dupa lungi dezbateri, rasete, hranit porumbei (sorry Andra trebuia sa scriu asta :P)  si meditare profunda..am ales THINKY SPOTS!

Lasă un comentariu